تلخ و شیرین

تلخ و شیرین
مگر میشود زندگی مرا بهم ریخته آفریده باشد خداوند دانه های انار.... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تلخ و شیرین   و آدرس calmness.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جواب کنکورمو گرفتم ! امسال هم نمیتونم چیزی که دوست دارم قبول شم ! نمیدونم چی بگم ! خیلی ناراحتم خیلی !وقتی جوابا اومد از بس تو چشام اشک جمع شده بود حتی نمیتونستم درصدامو نگاه کنم !من امسال خیلی زحمت کشیدم  خیلی بیشتر از اینا از خودم انتظار داشتم ! دلم میخواد بازم بمونم ولی نمیذارن ! میگن ارزش نداره 3 سال از عمرت اینجوری هدر بره ! میگن همون رشته رو آزاد برو! چه میدونن آزاد رفتن واسه منی که پارسالم میتونستم برم یعنی چی ؟چه میدونن وقتی یکسال دیگه از همه چیزت بزنی همه حرفا و کنایه های بقیه که چرا موندی رو به جون بخری به این امید که شاید امسال بتونم موفق شم یعنی چی ! چه میدونن وقتی منتظری صفحه سنجش لود بشه و نتیجه مورد نظرت و ببینی اما با باز شدن و دیدنش همه امیدت نا امید بشه یعنی چی ! چرا نمیگن بمون؟ آره ارزش نداره! آره هدفم ارزش نداره .................خدایا چرا اینجوری شد ؟؟؟ من که تلاشمو کرده بودم ! حقم نبود! حداقل اینطوری دیگه حقم نبود! خدایا میبینی شاگرد اول مدرسمون به چه روزی افتاده؟ بازم حتما حکمتی تو کار بود؟ باشه بازم خدایا شکرت! آره حتما از بی لیاقتی من بود



نظرات شما عزیزان:

ghazale
ساعت16:35---16 مرداد 1393
سلااااااااام گلم خوبی
خوشحال میشم یه سر بیای این ادرس منتظرتم
http://www.marefatchat.org
پاسخ: سلام شرمنده اصلا نه وقت چت دارم نه حوصلش رو!!!


doctor
ساعت13:47---14 مرداد 1393
سلام
من نمیدونم شما چه رشته ای هستی و چه هدفی داری ولی نظر شخص بنده اینه که اگر واقعا به چیزی علاقه داری ولش نکن

من هم مثل شما پشت کنکور منتظرم برای پزشکی دانشگاه تهران ( فقط میخوام این دانشگاه باشم ) ولی فرق اساسی من با شما اینه که من امیدم رو از دست ندادم ، تازه شما خانم هم هستی و مشکلاتت از منی که باید سربازی هم برم کمتره

اگر خواستی ادامه بدی بگو تا روشی رو بگم که باهاش بتونی دولتی قبول شی و به دانشگاه مد نظرت بری
پاسخ: سلام نمیدونم باید چیکار کنم واقعا! خب چه جوری دولتی قبول شم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:, ] [ 12:39 ] [ Fatemeh ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

زندگی صحنه ی یکتـای هنرمندی ماسـت هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود صــحــــنه پیــــــوستـــه بـه جــــاســـت خرم آن نغمه که مردم بســپارند به یاد
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 26948
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1




کد کج شدن تصاوير